Social media wyznacznikiem jakości księgarni – Bezpłatne szkolenie dla księgarzy

28 września w Warszawie odbyły się bezpłatne warsztaty dla księgarzy pt. „Social Media i Content Marketing#MustHaveWspółczesnegoKsięgarza. Promocja księgarń przez media społecznościowe – dostępne narzędzia i możliwości” zorganizowane przez firmę Biblioteka Analiz w ramach zadania „Partnerstwo dla książki” ze środków Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego. Wydarzeniu patronowała Polska Izba Książki oraz Fundacja Legalna Kultura.

W szkoleniu uczestniczyło 25 przedstawicieli księgarń. Księgarki (w przeważającej większości) i księgarze reprezentowali placówki o różnym profilu – od ogólnoasortymentowych po wyspecjalizowane, m.in. dziecięce, artystyczne, biznesowe,  akademickie, podróżnicze czy religijne.

Celem szkolenia było podniesienie kompetencji księgarzy w obszarze promocji księgarni z wykorzystaniem mediów społecznościowych. Temat był na tyle ciekawy i obszerny, że uczestnicy zgodnie przyznali, że przydałaby się kolejna edycja na omówienie szczegółów.

Zaletą warsztatów było praktyczne podejście do przedstawianych zagadnień, poparte długoletnim doświadczeniem zawodowym prowadzącego – Rafała Wasilczyka oraz interaktywny charakter zajęć, pozwalający uczestnikom na weryfikację i testowanie swojej wiedzy w sytuacjach symulujących rzeczywistość.

Szkolenie to było również okazją do wymiany doświadczeń i bliższego poznania między samymi uczestnikami.

Uczestnicy bardzo wysoko ocenili szkolenie – tak wynika ze wstępnych analiz ankiet, w których poprosiliśmy księgarzy o przyznanie ocen poszczególnym osobom prowadzącym i organizatorowi. Średnia ocena ogólna wynosi 4,8 (skala punktowa od 1 do 5, gdzie 5 jest najwyższą notą).

 

 

 

Projekt zrealizowano w ramach zadania Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego „Partnerstwo dla książki”.

Patronat:

Ten wpis został opublikowany w kategorii Uncategorized. Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.